נשיא אוניברסיטת תל אביב קורא להשבית את המשק

איתי גדסי No Comments on נשיא אוניברסיטת תל אביב קורא להשבית את המשק

נשיא אוניברסיטת תל אביב אריאל פורת קרא היום להכריז על שביתה נרחבת של המשק, במידה והממשלה תתעלם מפסיקת בג"ץ בנושאי הרפורמה המשפטית. הבוקר הודיעו ארגוני מחאות השמאל, כי יגיעו להפגין ביומיים הקרובים מחוץ לבית המלון בו שוהים ראש הממשלה ורעייתו שיצאו לנפוש

צילום: Hadas Parush/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חציית מדרגה נוספת של השמאל, אשר ממשיכים בפגיעה החמורה בפרטיותם ובשגרת חייהם של נבחרי הציבור: הבוקר הודיעו ארגוני מחאות השמאל, כי יגיעו להפגין ביומיים הקרובים מחוץ לבית המלון בו שוהים ראש הממשלה ורעייתו שיצאו לנפוש. בהודעה שהופצה בקרב הפעילים נכתב: "שני עד רביעי יוצאים לנופש עם ביבי ושרה. כולנו מצטרפים לחגיגה, ההרשמה נפתחה".

נוסף לכך, נשיא אוניברסיטת תל אביב אריאל פורת קרא היום להכריז על שביתה נרחבת של המשק, במידה והממשלה תתעלם מפסיקת בג"ץ בנושאי הרפורמה המשפטית. נזכיר כי בית המשפט מעולם לא הוסמך במפורש בחוק לפסול חוקים ובפרט לא חוקי יסוד.

חברת הכנסת טלי גוטליב אומרת כי תעשה כל מה שאפשר לרסן את כוחו של בג"ץ בחקיקה שתקבע את סמכותו, למרות הראיונות השונים של נתניהו לתקשורת, שלא ימשיך עם הרפורמה. לדבריה, "ישנם כאן חמישה עשר עורכי דין ואנשי אקדמיה שלא נבחרו על ידי העם ולא מבינים את מקומם. בג"ץ הרשה לעצמו להתערב בתחולת חוק יסוד וזה צעד אחד יותר מדי", כך גוטליב.

חבר הכנסת בועז ביסמוט מהליכוד, התייחס לדיוני בג"ץ בחוק הנבצרות ואמר: "פקידה, בכירה ככל שתהיה, מחליטה על דעת עצמה בפרשנות מרחיקת לכת שלגיטימי להוציא ראש ממשלה לנבצרות, זה מצב שלא קיים באף דמוקרטיה בעולם".

עוד אמר ביסמוט: "ב-30 השנים האחרונות השופטים מבצעים מחטף של סמכויות. במדינת ישראל יש את עיקרון שלטון החוק ולא את עיקרון שלטון השופטים. נשנה את הוועדה לבחירת שופטים בצורה מאוזנת ואחראית", דברי ח"כ ביסמוט.



0 תגובות